درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش اومدید من ملیکا هستم و 9 سالمه حتما میگید که دروغ میگم ولی حقیقت اینه راستی اگه دوست دارید ساعت ها سرگرم شید یه این وبلاگ مراجع کنید از طرف مدیر وبلاگ ملیکا محمدی♥♥♥
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زنگ من 2 ((ملیکا))♥♥♥ و آدرس love2melika.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



href="

 

✿✿✿✿✿✕✿✿✿✿✿✿

✿✿✿✿✿✕✿✿✿✿✿✿

✿✿✿✿✿✕✿✿✿✿✿✿

✿✿✿✿✿✕✿✿✿✿✿✿

زنگ من 2 ((ملیکا))♥♥♥
در زنگ وبلاگ همه چی را ملاحظه فرمایید♥♥♥
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 16:41 ::  نويسنده : ملیکا محمدی       

اینم عکس باب اسفنجی تقدیم به همه ی هواداراش از جمله داداشم صدرااینم بابباب اسفنجی دوست من داداش من خیلی باب اسفنجی رو دوست داره اون ریفلاکس داره فقط سی دی باب اسفنجی رو یزاریم فقط اون موقع میخوره ریفلاکس معده رو از بچگی داشت ولی خدارو شکر الان دیگه یه کم حالش بهتر شده♥♥♥☻☻☻☺☺☺-♦•☺♀بابباب عزیزمباب



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت16:50---18 فروردين 1392
سلام دوستان لطفا نظر دهید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: